Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Strategie

Miele wil met activaties op Lowlands bijdragen aan goede ervaring bezoekers Miele wil met activaties op Lowlands bijdragen aan goede ervaring bezoekers

Miele wil met activaties op Lowlands bijdragen..

Miele maakte vorig jaar een zeer succesvol debuut op Lowlands met de Miele PowerWash. De activatie won diverse nationale en internationale prijzen en – nog belangrijker – het merk wist een jongere..

Sponsoring Remco Tervoort

Lowlands ideaal platform voor Rabobank om verhaal te vertellen Lowlands ideaal platform voor Rabobank om verhaal te vertellen

Lowlands ideaal platform voor Rabobank om verhaal..

Na een geslaagd eerste jaar verbreedden Rabobank en Lowlands hun samenwerking voor de afgelopen editie van het festival. Het succesvolle What’s Happening werd gecontinueerd en vanuit de agri en food..

Sponsoring Remco Tervoort

Festivalsponsoring zit in het DNA van Brand Festivalsponsoring zit in het DNA van Brand

Festivalsponsoring zit in het DNA van Brand

Brand is zeer waarschijnlijk de oudste festivalsponsor van Nederland. Het biermerk is al sinds 1970 als partner betrokken bij Pinkpop. De afgelopen decennia werden tevens partnerships afgesloten met..

Sponsoring Remco Tervoort

Hoe WOO HAH! is uitgegroeid tot het grootste hiphopfestival van de Benelux Hoe WOO HAH! is uitgegroeid tot het grootste hiphopfestival van de Benelux

Hoe WOO HAH! is uitgegroeid tot het grootste..

In slechts vijf jaar tijd is WOO HAH! uitgegroeid tot het grootste hiphopfestival van de Benelux. De vijfde editie vond afgelopen weekend voor het eerst plaats in de Beekse Bergen en was met 32.500..

Festival Remco Tervoort

"Leve branded entertainment!" "Leve branded entertainment!"

"Leve branded entertainment!"

"Sponsoring is dood; lang leve branded entertainment", schreef Shaun Duvet, bekend entertainment ondernemer in Zuid-Afrika, onlangs in een prikkelende blog. Zijn belangrijkste punt: merken moeten..

Sponsoring Pieter Van der Meer

Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort

Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort

Bierbrouwer Grolsch en organisator de Feestfabriek hebben het samenwerkingscontract opnieuw voor vijf jaar verlengd. Grolsch blijft daarmee de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Zwarte..

Sponsoring Redactie

Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage in voor gelijkheid Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage in voor gelijkheid

Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage..

Met de campagne 'Equalizing Music' zet Smirnoff zich sinds 2017 in voor vrouwen in de muziekwereld. Het merk wil vrouwelijke artiesten letterlijk een podium bieden om hun muzikale talent te tonen aan..

Sponsoring Remco Tervoort

Drie hacks voor influencer campagnes voor festivals Drie hacks voor influencer campagnes voor festivals

Drie hacks voor influencer campagnes voor..

Ze zijn de nieuwe rocksterren van het internet: influencers. Door hun talloze volgers op social media, weten steeds meer organisatoren hen te vinden om festivals aan de man te brengen. Unilever was..

Influencers Denis Doeland

Merkbeleving dankzij live beleving Merkbeleving dankzij live beleving

Merkbeleving dankzij live beleving

Tijdens de NIMA Marketing Day op 21 juni in Utrecht gaf Mojo tijdens een sessie marketeers inzicht in de manier waarop festivals een unieke kans zijn om merkbeleving te ontwikkelen. MOJO heeft..

Festivals Redactie

ING België en Nederland samen sponsor Tomorrowland ING België en Nederland samen sponsor Tomorrowland

ING België en Nederland samen sponsor..

ING gaat een meerjarige samenwerking aan met Tomorrowland. De sponsoring van dit grootschalige Belgische outdoor festival is het eerste evenement waarbij ING België en ING Nederland gezamenlijk als..

Sponsoring Redactie

Loading...
That's all folks

Geen artikelen om in te laden..