Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Strategie

"Leve branded entertainment!" "Leve branded entertainment!"

"Leve branded entertainment!"

"Sponsoring is dood; lang leve branded entertainment", schreef Shaun Duvet, bekend entertainment ondernemer in Zuid-Afrika, onlangs in een prikkelende blog. Zijn belangrijkste punt: merken moeten..

Sponsoring Pieter Van der Meer

Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort

Grolsch en Zwarte Cross zetten samenwerking voort

Bierbrouwer Grolsch en organisator de Feestfabriek hebben het samenwerkingscontract opnieuw voor vijf jaar verlengd. Grolsch blijft daarmee de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Zwarte..

Sponsoring Redactie

Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage in voor gelijkheid Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage in voor gelijkheid

Smirnoff zet zich met volledig vrouwelijke stage..

Met de campagne 'Equalizing Music' zet Smirnoff zich sinds 2017 in voor vrouwen in de muziekwereld. Het merk wil vrouwelijke artiesten letterlijk een podium bieden om hun muzikale talent te tonen aan..

Sponsoring Remco Tervoort

Drie hacks voor influencer campagnes voor festivals Drie hacks voor influencer campagnes voor festivals

Drie hacks voor influencer campagnes voor..

Ze zijn de nieuwe rocksterren van het internet: influencers. Door hun talloze volgers op social media, weten steeds meer organisatoren hen te vinden om festivals aan de man te brengen. Unilever was..

Influencers Denis Doeland

Merkbeleving dankzij live beleving Merkbeleving dankzij live beleving

Merkbeleving dankzij live beleving

Tijdens de NIMA Marketing Day op 21 juni in Utrecht gaf Mojo tijdens een sessie marketeers inzicht in de manier waarop festivals een unieke kans zijn om merkbeleving te ontwikkelen. MOJO heeft..

Festivals Redactie

ING België en Nederland samen sponsor Tomorrowland ING België en Nederland samen sponsor Tomorrowland

ING België en Nederland samen sponsor..

ING gaat een meerjarige samenwerking aan met Tomorrowland. De sponsoring van dit grootschalige Belgische outdoor festival is het eerste evenement waarbij ING België en ING Nederland gezamenlijk als..

Sponsoring Redactie

Het belang van muziek verbindt NN met North Sea Jazz Het belang van muziek verbindt NN met North Sea Jazz

Het belang van muziek verbindt NN met North Sea..

North Sea Jazz heeft dit jaar een nieuwe naamgevende hoofdsponsor: NN Group, het moederbedrijf van Nationale-Nederlanden. Remco Barbier, hoofd Branding bij NN Group, legt uit wat de strategie daar..

sponsors Pieter Van der Meer

IBA Parkstad naamgever podium Pinkpop IBA Parkstad naamgever podium Pinkpop

IBA Parkstad naamgever podium Pinkpop

Nadat jarenlang internationale acts de sterren van de hemel speelden op de 3FM stage neemt IBA Parkstad vanaf dit jaar de fakkel over. Het podium gaat IBA Parkstad Stage heten. IBA is ook in 2019 en..

Sponsoring Redactie

Sponsors overtuigen op concept en visie Sponsors overtuigen op concept en visie
tip!

Sponsors overtuigen op concept en visie

Hoe overtuig je bedrijven mee te gaan in plannen voor een festival zonder programma of line-up? Voor die uitdaging stond het organisatiecomité van Leeuwarden-Fryslân 2018 Culturele Hoofdstad. Zij..

Sponsoring Pieter Van der Meer

Parkpop en NUON zetten zich in voor duurzaam festival Parkpop en NUON zetten zich in voor duurzaam festival

Parkpop en NUON zetten zich in voor duurzaam..

Parkpop, energiepartner NUON en de gemeente Den Haag slaan de handen ineen. Onder de noemer ‘Groen Parkpop 2020’ zetten de partijen zich samen in voor een volledig duurzaam festival in 2020. In drie..

Duurzaamheid Redactie

Loading...
That's all folks

Geen artikelen om in te laden..