Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Desperados helpt bezoekers ADE bij FOMO

Remco Tervoort 28 september 2018

Desperados is dit jaar voor het eerst de officiële bierpartner van het Amsterdam Dance Event (ADE). Samen lanceren de merken de campagne ‘Find Your Dancefloor’. Desperados en ADE gaan bezoekers tijdens het festival helpen met feestjes selecteren.

Tijdens ADE – van 17 tot en met 21 oktober – treden er in de hoofdstad maar liefst 2500 artiesten op meer dan 200 locaties op. Door het overweldigende aantal optredens ontstaat volgens de campagnemakers van ADE de angst om iets te missen, oftewel FOMO: ‘fear of missing out’. "Er is zóveel te doen dat je van gekkigheid niet meer weet waar je heen moet. Het kan dan voelen alsof je van alles mist."

Om te helpen heeft Desperados zich ten doel gesteld de bezoekers van ADE te ondersteunen bij het vinden van de dansvloer – waar ze dan ook zijn. Het idee achter de campagne is dat jouw dansvloer overal kan zijn en je daardoor eigenlijk nooit iets mist.  

Programmatips

Tijdens het festival deelt Desperados via video’s op social media tips voor het dag- en nachtprogramma van ADE. Zo maakt Desperados inzichtelijk waar de mooiste feestjes zijn, en waar de feestjes zijn die aansluiten op de smaak van de bezoekers. 

Via Desperados is het ook nog mogelijk tickets te winnen voor ADE. Bij aankoop van een sixpack maak je kans op een partyweekend inclusief hotelovernachting. 

Tot slot organiseert Desperados op de openingsavond haar eigen feestje. Kaarten hiervoor worden weggeven via de social media-kanalen van het biermerk.