Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Dommelsch introduceert 'Pilsjasje' als onderdeel nieuwe merkuitstraling

Redactie Livescope 8 augustus 2018

Als onderdeel van een nieuwe strategie introduceert Dommelsch het 'Pilsjasje'. De landelijke lancering van dit jasje is een creatieve knipoog naar de eerder aangekondigde nieuwe merkuitstraling en de introductie van de 0,0% variant eerder deze maand.

Het Pilsjasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één; alle basics die je nodig hebt om te genieten van een pilsje, met of zonder alcohol. Het jasje is speciaal ontwikkeld als tegengeluid op de steeds complexere wereld van (speciaal)bieren en voorziet de bierliefhebber van goede pils.

“Met de nieuwe uitstraling van Dommelsch willen we onze huidige pils-positie in de biermarkt versterken. Authentieke pils is nog altijd populair en speciaal voor die trouwe pilsliefhebbers hebben we het Pilsjasje ontwikkeld. Een toegankelijk ontwerp voor iedereen, bedacht vanuit praktisch oogpunt om de beste kwaliteit bier met het jasje te garanderen”, aldus Sjors van Drie, brand manager bij AB InBev.

Nieuw logo

Dommelsch was in het verleden onder meer sponsor van Lowlands en diverse andere festivals en concerten. De laatste jaren is het biermerk grotendeels uit het festivallandschap verdwenen. In juli werd de nieuwe merkuitstraling bekendgemaakt en onthulde Dommelsch het nieuwe etiket en logo en introduceerde het merk de 0,0% variant.

Het Pilsjasje is een unisex ontwerp en verkrijgbaar (volwassenen 18+) via www.pilsjasje.nl. Er zijn verschillende maten beschikbaar. Het Pilsjasje kost €30, exclusief verzendkosten.