Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Sponsorreport Jaarcongres 2018: De Staat van Sponsoring

Redactie Livescope 4 april 2018

De wereld van sponsoring is aan het veranderen. Hoe ziet die wereld er over een paar jaar uit? Welke invloed hebben de ontwikkelingen op het gebied van data, storytelling, privacy, maatschappelijke verantwoordelijkheid, social media op partnerships tussen merken? Voor het antwoord op deze vragen en nog veel meer kom je naar het Sponsorreport Jaarcongres op 19 april!

Voor het vijfde jaar presenteert Sponsorreport een dag waarop alle trends en ontwikkelingen in sponsoring en partnershipmarketing te horen zijn. Leer van de visies en de best practices van de beste marketingcommunicatiemanagers, sport- en cultuurmarketeers en sponsormanagers. 

Keynotes

Op het programma staan keynotes van onder andere Chantal Olthoff (Marketing Director We Fashion), Hans Erik Tuijt Global Sponsorship Manager Heineken International) en Bart Rutten (Algemeen Directeur Centraal Museum Utrecht). 

Thematafels

Tijdens een aantal parallelsessies wordt aan ronde tafels in een kleinere groep dieper op specifieke thema's in gegaan. Zo spreken Fleur Hudig (Hoofd Corporate Citizenship NN Group) en Emily de Laat (adviseur community investment & culture NN Group) over co-creatie en vernieuwing bij culturele partnerships. In een andere sessie spreekt Jan van Erve, Hoofd Partnership en Commercie bij Leeuwarden-Fryslan Culturele Hoofdstad 2018, hoe je als organisatie sponsors kan overtuigen op concept, maatschappelijke betrokkenheid en visie. 

Ga voor meer informatie over het Sponsorreport Jaarcongres 2018 op 19 april naar Sponsorreport.nl of schrijf je direct in