Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Rabobank en Lowlands winnen SponsorRing met Brasserie2050

Redactie Livescope 28 november 2018

Lowlands en Rabobank hebben maandagavond tijdens de uitreiking van de SponsorRingen in Amsterdam goud gewonnen in de categorie Entertainment & Events voor de co-creatie Brasserie 2050.

Met de Brasserie2050 gaf Rabobank invulling aan de missie van de bank, ‘Growing a Better World Together’, door bezoekers haar visie op toekomstige voedselvraagstukken te laten zien, ervaren en vooral proeven. 

Imre van Leeuwen, voorzitter van de SponsorRingen zei dat hij van een goede sponsorcase kippenvel krijgt, dat je durf en lef moet hebben en vooral authentiek moet zijn. De jury waardeerde met name de manier waarop de activatie vorm gaf aan de campagne van Rabobank in het kader van de wereldvoedselproblematiek, door dichtbij haar agrarische roots te blijven.

Eten van de toekomst

Naast de activatie met de Kunstbende op het terrein in 2017 werd de samenwerking met Rabobank op Lowlands dit jaar uitgebreid met de Brasserie 2050, waar je het eten van de toekomst kon proeven. 

Tom van Kuyk, sponsorstrateeg van Rabobank, legde eerder dit jaar aan Livescope al uit waarom Lowlands een ideaal platform voor Rabobank is om haar verhaal te vertellen.


Headerfoto: Twitter@Sponsor_Ring