Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Zo stal Albert Heijn de show tijdens ADE

Remco Tervoort 24 oktober 2018

Tijdens het Amsterdam Dance Event zijn in totaal meer dan 1000 evenementen verspreid over bijna 200 locaties georganiseerd. Meer dan 400.000 danceliefhebbers en –professionals bezochten vorig weekend de hoofdstad. Maar slechts een zeer select groepje was onderdeel van misschien wel het meest opvallende event van ADE; een pop-up feestje bij een AH to go in Amsterdam.

Mede door het succes van de afgelopen jaren heeft ADE vele partners aan zich weten te binden. Van KLM tot Desperados en van Spotify tot Red Bull. Het was echter een ander bedrijf dat de show stal afgelopen weekend in Amsterdam.

Albert Heijn staat bekend om zijn goede marketingcampagnes en tijdens ADE zagen we daar weer een goed voorbeeld van. In de AH to go op het Centraal Station werd namelijk een pop-up feestje georganiseerd. De kleine supermarkt had een dj ingehuurd, geluidsboxen neergezet, er hingen slingers en festivalgangers werden uitgenodigd een dansje te doen. Het leverde mooie beelden én veel goede PR op. 

Ah To Go Ade (klik op link voor video)

Zo wist Albert Heijn, zonder dat het een officiële partner van ADE is, toch de aandacht op zich gericht. 

Overigens vonden er gedurende ADE nog meer pop-up feestjes plaats. Zo konden liefhebbers onder meer naar Skatepark Noord, herenboetiek FOUR of diverse platenzaken.