Maandelijkse e-mail met de nieuwste en meest interessante artikelen.

Yes! Je bent nu ingeschreven voor de Livescope nieuwsbrief!

Check
 
 

Activatie

Hardwell werkt samen met TicketSwap voor speciale activatie Hardwell werkt samen met TicketSwap voor speciale activatie

Hardwell werkt samen met TicketSwap voor speciale..

Hardwell is voor zijn voorlopig laatste concert een samenwerking aangegaan met TicketSwap. Via het verkoopkanaal bood de dj onder zijn eigen naam een golden ticket inclusief meet & greet aan voor..

ticketing Remco Tervoort

Desperados helpt bezoekers ADE bij FOMO Desperados helpt bezoekers ADE bij FOMO

Desperados helpt bezoekers ADE bij FOMO

Desperados is dit jaar voor het eerst de officiële bierpartner van het Amsterdam Dance Event (ADE). Samen lanceren de merken de campagne ‘Find Your Dancefloor’. Desperados en ADE gaan bezoekers..

Sponsoring Remco Tervoort

AXE omarmt de muziek met Martin Garrix AXE omarmt de muziek met Martin Garrix

AXE omarmt de muziek met Martin Garrix

Voor deodorantmerk AXE is muziek altijd al een belangrijk onderdeel geweest in de marketing. Het merk van Unilever heeft al eigen concertreeksen gehad en ook in veel reclamespotjes speelt muziek een..

Brands Pieter Van der Meer

Een verborgen Red Bull-jungle en meer feest bij RiZE Een verborgen Red Bull-jungle en meer feest bij RiZE

Een verborgen Red Bull-jungle en meer feest bij..

In het Britse Hylands Park in Chelmsford streek afgelopen zomer een gloednieuw festival neer: RiZE Festival. Het park bood 55.000 festivalgangers een line-up met headliners Liam Gallagher, the..

Festivals Pieter Van der Meer

Kärcher bereikt meer Zwarte Cross-publiek met Snapchat Kärcher bereikt meer Zwarte Cross-publiek met Snapchat

Kärcher bereikt meer Zwarte Cross-publiek met..

Zwarte Cross en hogedrukreinigingsspecialist Kärcher zijn al vijf jaar een gouden combi. Op het festival in de Achterhoek is door de motorcross veel schoon te spuiten. Deze zomer wilde Kärcher de..

Social media Pieter Van der Meer

Coca-Cola maakte deze zomer van recyclen een feestje Coca-Cola maakte deze zomer van recyclen een feestje

Coca-Cola maakte deze zomer van recyclen een..

Coca-Cola gaf afgelopen festivalzomer in België een andere draai aan het recyclen van plastic flesjes. Geen saaie inzamelbak waar de flesjes in en naast vallen, maar letterlijk de complete..

Duurzaamheid Pieter Van der Meer

'Een goede activatie raakt mensen in het hart' 'Een goede activatie raakt mensen in het hart'

'Een goede activatie raakt mensen in het hart'

De Miele PowerWash op Lowlands was vorig jaar een van de meest in het oog springende en succesvolle activaties in de sponsorwereld. Verantwoordelijk voor de campagne was creatief bureau Buutvrij for..

Sponsoring Remco Tervoort

Jaguar lanceert nieuwe elektrische modellen met Dua Lipa Jaguar lanceert nieuwe elektrische modellen met Dua Lipa

Jaguar lanceert nieuwe elektrische modellen met..

Dua Lipa is de populairste vrouwelijke artiest van het moment. Jaguar heeft haar marktwaarde nu ook ontdekt. De Britse zangeres is het gezicht van The Pace, een campagne om nieuwe elektrische..

muziek Pieter Van der Meer

Plantaardig relaxen met Alpro bij Isle of Wight Plantaardig relaxen met Alpro bij Isle of Wight

Plantaardig relaxen met Alpro bij Isle of Wight

Het Isle of Wight Festival vierde deze zomer het 50-jarig jubileum. Deze klassieker wordt ook wel het Britse 'Woodstock' genoemd en het behoort daarmee ook tot het Britse erfgoed van de muziek...

Brands Pieter Van der Meer

Dit waren de activaties op Lowlands Dit waren de activaties op Lowlands

Dit waren de activaties op Lowlands

Voor alweer de 26e keer vond afgelopen weekend in Biddinghuizen Lowlands plaats. Het festival blijft de bezoekers verrassen met muziek, kunst en cultuur. Ook op het gebied van partnerships komt de..

Sponsoring Remco Tervoort

Loading...
That's all folks

Geen artikelen om in te laden..